Khamis, 21 Jun 2012

Bersua kita kembali


                                          Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh..
     
         Hehe2..panjang kan salam tu..kalau boleh jawab penuh pun jawab la..Memang kena ,sbb tu lah adab memberi salam dan jawab salam kan..Mana yg nk beri pendek2 pendek lah..tp jgn la plak mcm ayt2 sekarang, semua benda nk pendek, bab2 salam kena btul2. Bertemu kita kembali setelah sekian lama tk jumpa dalam blog..Maklumlah, setelah Fb saya di hack 4 kali dan email saya tidak boleh di log in, blog dulu yg aidaamer.blogpot ( Ape ape aje ), terbengkalai mcm tu je. Rasa sedih geram dan terkilan semua ade. Tp tkpelah di sebalik kesibukkan saya mengurus kan Dayana n ank2, saya dh bertekad nk buat jgk Blog baru ni, dan Alhamdulillah, maka terciptalah Blog baru saya. Hasil copy n paste jgk dr blog lama dan akn di upgrade dr semasa ke semasa. 

   Kali ni Blog saya,saya akn banyak update pasal family dan kisah2 semasa yg saya alami dan jugk boleh u all semua kongsi bersama melalui tulisan di dalam blog ni. Sesiapa yg ada pengalaman yg manis, seram, sedih dan mcm2 bentuk pengalaman boleh la menulis dan kongsikan ilmu dan info yg anda tau. Sesiapa yg ade cabang ilmu baik di dunia atau di akhirat jgn lupe postkan disini. Semoga ade yg bermanaat dengan tulisan ini walaupun sepotong ayat. Saya sangat berbesar hati dan sgt happy bila ade peluang untuk berkongsi sebarang info dan perkembangan especially Dayana khas untuk follower D dan yg menyayangi saya.
( Maklumlah ank2 n adik2 ramai ) Macam biasa Dayana penuh dengan aktiviti2 seharian baik sekolah dan aktiviti shooting. Masih lg ttp utuh berdiri dan makin banyak rezekinya dr semasa ke semasa. Alhamdulillah !!


    Saya masih lg dalam proses mendalami ilmu2 Blogger, dan masih dalam proses mengedit blog saya, akn di upgrade dr semasa ke semasa. Saya suke blog yg simple dan tidak banyak gangguan benda2 lain yg boleh menyerabutkan mata. Cukuplah enak memandang bg pembaca2. Mana yg ade tips2 dan cadangan yg bernas untuk sy upgrade reka bentuk dalam blog saya boleh la kongsikan ilmu anda bersama ya. Harap berpuas hati lah hendaknya apa yg ada buat masa sekarang ini.
  
    Khas buat followers saya dalam blog ni maupun d FB saya , kalau dh biasa memfollow blog saya yg dulu , ade kisah2 yg saya tulis berpandukan cerita saya sendiri dan tk sempat saya hbskan, Insyaallah, kali ni saya akn cube dan akn sentiasa menulis.Kali ni sy nk buat cerita Novel Cinta..Tulisan nya mengikut episod2 la saya akn release tiap2 minggu. Pd yg minat novel2 dan tulisan mcm ni jgn lupe sentiasa ikuti Kisah2 menarik dalam Blog saya, khas untuk tatapan anda2 yg di sayangi. Bg yg belum folllow boleh la follow dan yg tidak follow ,bolehlah membaca ya, tp tkleh nk komen la ek.

     Akhir kata, Terima kasih saya ucapkan buat yg sentiasa menyokong kami sekeluarga sedari Dayana memenangi Idola kecil sampailah sekarang, tk putus2 mendoakan kami sekeluarga, Doa2 anda itu kami hargai. Ada jgk mata telinga yg sentiasa mengikuti kami tanpa kami sedari dan kami amt berbesar hati dengan sokongan mata telinga itu. Sesungguhnya, hanya Allah saja bisa membalas segala jasa2 anda2 semua. bertemu lagi nanti di lain tulisan. Tunggguuuuuuu Novel Cinta Hasil nukilan Aida Amer, tajuk blum di tentukan lg, Kunjungi blog ini dr semasa ke semasa ya..


Wassallam


     

4 ulasan:

Nurul Syafiqah berkata...

bestnya .. tak sbar2 nk tunggu novel dripda mama .. :)

Aida C Daud berkata...

Insyaallah..thanks ya...tungguuu

Hanaa Daud berkata...

Best baca entry blog mama :)

Iza Zaty berkata...

Best baca blog mama ni ~ :D hehe