Khamis, 21 Jun 2012

Kisah Seram Rumah sewa tepi rumah mayat...

First time duduk n mula2 pijak kaki kt situ hati berdebar je..tp masa tu memang tk terfikir lain...fikir dekat ngan tempat kerja je..kakak angkt aku plak ade kedai kt hospital..dkt ngan stadium sultan ismail..studio tempat aku prektis n rekording pon kt situ la jgk..so memang dekat la kalau ade ape2..aku ngan kakak angkat aku yg menyewa rumah tu..sewanya boleh tahan murah..60 ringgit je.


                Memang berbaloi2 la..tp mengenangkan tepi rumah mayat tuh yg tk tahan..masa aku masuk rumah sewa tuh,tgh hot cerita budk kena bunuh kt pantai bachok..kepala dio kena penggal..kena rogol n bunuh..hanta kt rumah mayat tuh la..kecoh pasal mlm2 pkl 3 4 pg mintk kepala dok meraung..semua kuarters tepi2 tu memang boleh dengar la jeritan suara yg menyeramkan tuh..memang seram la jgk..pernah kite org kumpul 2 3 org duduk dlm umah tu berjaga sampai pg nk dengar bunyi tu,tp tkde pon..hamppehh...

                Kalau tkde rekording n lepak2 prektis kt studio saya tolong kakak angkt saya kt kedai makan..tolong ambik2 order,buat air..kt situ memang ramai la yg pergi...tambah2 plak saya ade kt sana ramai la jantan2 tua muda yg lepak tk pasal2 kt sana..Balik dh tentu bile tutup kedai dlm kol 12 atau 1 pg..ade je perlu nk ke radio untuk DJ saya pergi la.

              Masa tu mlm jumaat..kakak angkt lak blk umah die ade kenduri.,aku tk boleh nk ikut sbb kerja masa tuh..sedang duduk elok dlm bilik terdengar org berjalan tepi rumah..di tengah2 pagar bersebelahann ngan rumah mayat..pelik campur hairan jgk la..sbb kt celah2 pagar tu berair,becak ngan air mandian mayat2..kalau hujan lg la..kalau mandikan mayat tu kadang2 hanyirnye menusuk hidung...air merah kesan darah..memang boleh nampak la..bukak je tingkap tgk kt bawah..tkde sape boleh lalu la kt situ..dh la sempit..pagar besi plak..mcm pelik bile bunyi tapak kaki..masa tu dh pkl 2 pg..bile kite duduk kt luar die buat bunyi kt dalam bilik plak...adess mcm2..memang banyak la yg terjadi kt dalam rumah tuh..nk tahu mcm mane saya kena buatan org..tunggu sambungannnya....

Tiada ulasan: