Rabu, 20 Jun 2012

Kisah seram rumah sewa tepi rumah mayat ( part 5)

Setelah lebih kurang satu jam setengah bergelut dgn syaitan,badan pon dh letih sgt..nasib baik dlm jiwa ni kebal n kuat..kalau jenis tk kuat,memang hbs la..Nasib baik jgk k.yam gagah menangani syaitan yg tk putus2 menarik tgn aku..kalau la aku boleh record waktu tu,kalau dengar memang antara percaya atau tidk la..bg yg tidk pernah megalami,memang la tk percaya,tp bg yg pernah mengalami akn tau n sedia maklum situasi ketika itu..
Selesai sahaja proses tarik menarik tu,badan rasa sgt letih..tp rasa ringan sgt...k.yam kata,Insyaallah rasanya kite dh berjaya..kite tgk esok mcm mane..benda yg k.yam ambik dr badan aku tu,die letak dlm botol putih..katanya mahu buang dlm paya dkt ngan pantai tujuh..katanya nk buang tu kena pkl 3,4 pg..dan ade pantang2 nya..seb baik aku tk di benarkan ikut..kalau tk rasanya nk jgk tgk upacara pembuangan syaitan dlm botol tu.,Mlm tu aku tidur dgn nyenyak..tnpa di sayangi mimpi2 ngeri lg..selalunya memang selalu mimpi yg sgt ngeri..esoknya aku bgn jalan kan tgs seperti biasa..niat hati nk pergi kerja sbb dh lama sgt dh asyik cuti..tp nk kata badan ni lemah sgt tu tk la..tp memang ade rasa letih la.sampai saja di ofice,kawan2 pakat tekejut sbb nampak aku ni lain mcm..aku still pelik ape yg lain mcm ? Semua mcm menjauhkan diri dr aku..mcm ketakutan..sampai makcik yg menyapu bile pandang muke aku die mengucap...aku tk boleh nk bgtau ape masaalahnya dgn muke aku sbb aku tgk mcm biasa je..

Memang tk boleh nk duduk ofice kalau mcm ni,cepat2 aku balik..aku rasa memang ade sesuatu..dr ofice aku terus pergi ke hospital tempat k.yam kerja..nk jumpa k.yam di samping nk tanya ape sebenanrnya yg terjd..katanya dh sembuh..rupanya k.yam plak tk pergi kerja..tanya org2 terdekat,k.yam memang tk boleh nk dtg..tepon tk di angkt..hairan jgk...aku memang tk boleh nk lengah,,kena akk kakak angkt aku pergi umah k.yam ni..memang pelik sgt..ingtkan smlm dh selesai..kami sampai di rumah..tp tkde sape2 kt umah k.yam..jiran sebelah rumah k.yam kata dr semalam lg k.yam tk blk....ape nk jd ni..ape yg akn jd PD k.yam..dr semalam buang benda tuh tk blk2 lg..risau,mcm2 bermain dlm fikiran..cume mampu berdoa agr semuanya selamat..terutama k.yam....nk tau k.yam di mana n ape akn jd PD dia...tunggguuuu sambungannya.....

Tiada ulasan: